Wanneer heb ik het product in huis, nadat ik heb besteld?
Wij hebben twee verzendmethoden: PostNL & Snelle Levering, deze kun je kiezen tijdens het afrekenen.
Bestel je via PostNL voor 17:00 dan heb je de volgende dag het product in huis (levering van maandag t/m zaterdag).
Bestel je via Snelle levering voor 11:00, dan heb je het product dezelfde dag nog in huis (levering maandag t/m vrijdag).
Als je voor 23:59 bestelt via snelle levering, kun je het dus de volgende dag ook in huis hebben.
Je krijgt een tracking nummer, hou deze in de gaten voor precieze details over jouw bestelling.
Hoe retourneer ik een product?
Ons retourproces is geautomatiseerd voor jouw gemak via jouw account, retourneren is hierdoor makkelijk en flexibel.
Wij hanteren een retourtermijn van 30 dagen
Ga naar mijn account > bestellingen om te retourneren
Hoelang heb ik garantie?
Dit hangt af van het product. Onze mediaspelers hebben bijvoorbeeld standaard een fabrieksgarantie van één jaar.
In sommige gevallen kan dit uitlopen tot twee jaar, dit staat dan meestal bij het product beschreven.
Geven jullie ook ondersteuning/support op de producten?
Wij proberen zoveel mogelijk handleidingen & videos (in het Nederlands) beschikbaar te stellen, deze kun je altijd raadplegen.
Mocht je er niet uit komen? Dan zijn wij altijd bereikbaar via mail of Whatsapp! Neem dus gerust contact met ons op 🙂
Leveren jullie ook naar het buitenland?
Wij leveren ook buiten Nederland, naar landen in Europa. De levertijd hiervan verschilt Belgie, heeft bijvoorbeeld een levertijd van 1 dag waar andere landen een levertijd van 3-5 werkdagen hebben. Wij sturen een track&trace, dus hou die in de gaten.