Vragen of een klacht?

Vul onderstaand formulier in

Hulpformulier

Nog vragen?

  • (31) 614711885
  • Whatsapp
  • Telegram
  • Email: klantenservice@flypi.nl

Retourneren?

Eenvoudig, zonder vragen

PostNL bestelling

Is jouw bestelling via PostNL bezorgd?

Vraag de retourlabel aan via jouw account.
Gegevens niet bij de hand?

Een retourlabel aanvragen kan ook via het retourportaal.
Je hoeft enkel het track&trace en jouw postcode in te vullen.

De track&trace vind je in jouw mail inbox of in jouw account.

DHL bestelling

Is jouw bestelling via DHL bezorgd?

De retourlabel vind je in jouw account.

Gegevens niet bij de hand?

Een retourlabel aanvragen kan ook via het retourportaal.
Om de retour aan te vragen heb je je bestelgegevens nodig.

De track&trace vind je in jouw mail inbox of in jouw account.

Retourvoorwaarden

Simpel en eerlijk
De voorwaarden
Het artikel kan binnen 30 dagen geretourneerd worden.
Het artikel dient compleet geleverd te worden met accessoires. Ben je iets vergeten?
Dat is natuurlijk menselijk, de kosten voor het nasturen van vergeten accessoires zijn echter voor eigen rekening
Indien een product defect is door verkeerd gebruik
bijvoorbeeld door kortsluiting bij gebruik van verkeerde (niet meegeleverde) adapter
of door valschade of huisdieren etc., dan vervalt het retourrecht.
Producten met afwijkende retourrechten hebben een extra tabblad op de productpagina, anders gelden de bovengenoemde retourregels.
Denk hierbij aan bijvoorbeeld digitale producten of cosmetische producten.

Wees bewust en duurzaam.
Bestel je iets om te proberen? Ga dan bewust met het product om.

Probeer je product zo netjes mogelijk te houden met de originele verpakking zodat wij er een andere blij mee kunnen maken.

Reparatie of garantie aanvragen?

2 jaar garantie